Doma Blog Poslovni turizem kot priložnost za krepitev poslovnih odnosov

Poslovni turizem kot priložnost za krepitev poslovnih odnosov

Normal 0 false false false EN-US JA X-NONE

Poslovni turizem se je v zadnjih letih močno razvil tudi v Sloveniji. Številni kraji in hotelske kapacitete ponujajo tovrstne storitve na visokem nivoju, tako da je postal ta trg zanimiv tudi za tujce, ki Slovenijo obiskujejo in se tudi vračajo. Prav vračanje tujih strank kaže na to, da je poslovni turizem  pri nas res na vrhunskem nivoju. Če ste tudi vi eden izmed tistih, ki išče pravega ponudnika za tovrstno storitev, potem je pomembno predvsem to, da poznate, katere so tiste ključne lastnosti, ki jih mora ponudnik zagotavljati, da boste zadovoljni.

 Ko se podjetniki odločajo za lokacijo, je predvsem bistvenega pomena to, kam bodo namestili svoje poslovne partnerje in sodelavce. Udobna in človeku primerna namestitev namreč zagotavlja, da so udeleženci sproščeni in zato bolje pripravljeni za sodelovanje. Običajno osrednji dogodek, okrog katerega se dogaja poslovni turizem, poteka v konferenčni dvorani. Zato je njena opremljenost ena izmed ključnih točk planiranja dogodka. V njej mora biti dobro ozvočenje, mesta za sinhrone prevajalce, če so na konferenco povabljeni tujci, dvorana mora biti tudi dovolj velika, ponujati mora možnost projekcije iz računalnika.

Normal 0 false false false EN-US JA X-NONE Normal 0 false false false EN-US JA X-NONE

Poleg osnovnega dogodka kot je konferenca, seminar, razvojno srečanje, predstavitev nove ponudbe, predstavitev letnega poročila itn., se na takšnih prireditvah običajno goste tudi pogosti. Poslovni turizem je tako tudi odlična priložnost, da s poslovnimi partnerji in sodelavci sklenemo trdnejše osebne odnose. To je že samo zase vrednota, vendar pa je hkrati tudi nekaj, kar krepi poslovne odnose. Zato je pomembno, da poslovni turizem razumemo čim bolj široko in v skladu s tem tudi zahtevamo, da ponudnik vrhunsko pravi tudi z večerjo ali s kosilom, ki ga pri njem naročimo.

Normal 0 false false false EN-US JA X-NONE

Za poslovni turizem so običajni tudi večdnevni dogodki. Zlasti priljubljeno je recimo novoletno praznovanje za uslužbence, ki najpogosteje traja dva dni, tako da se eno noč prespi. Takšno sproščeno druženje krepi odnose med sodelavci in s tem bistveno pripomore k povečevanju učinkovitosti.

http://www.autentica.si

 

Povezane objave: