Domov arrow Vsi blogi

0 ta teden
0 ta mesec

Kam.si blogi

Blogi uporabnikov spletne skupnosti portala Kam.si

Jul 28
2008

PageRank update - kam.si na PR 5!

Posted by Urednik in optimizacijakam.sigooglefirefoxbrskalnik

Pri zadnjem osveževanju Googlovega toolbar pageranka TBPR (to je tisti, ki ga lahko vidite v brskalniku z nameščenimi dodatki) je spletna stran kam.si končno dosegla PR5. To za angleško jezične spletne strani ni ravno velik dozežek, v Slovenji pa to že pomeni uvrstitev med "večje", saj je najvišji PR, ki ga dosegajo slovenske spletni strani 7.

Jul 27

Porezen - sobotni izlet

Posted by svarun in SlovenijaratitovecporezenizlethribiGorenjskacerkno

Včeraj je za svoj redni sobotni izlet moj oče izbral Porezen. Najprej se je peljal skozi Škofjo Loko , po selški dolini skozi vasi Selca, Železniki , in pred vasjo Zali Log je zavil levo v dolino Davče.

Iz Davče, kjer je pustil avto, je šel peš do kranjskega hrbta in po cesti do Koče na Poreznu, ki je pravzaprav predelana stara vojaška karavla iz prve svetovne vojne, na šilce.

Počitnice za otroke v Seči

Posted by svarun in solineSlovenijaPrimorskaportorožizletdogodek

Južno od Portoroža se nahaja polotok Seča. Na njem je poleg nekaj hiš še stara cerkvica, Forma Viva in dom Burja .  V njem se je v prejšnjih letih odvijal Poletni teden zabave  - počitnice za otroke v organizaciji DŠSS .

Z vrha polotoka je lep razgled na Portorož na eni strani in na Sečoveljske soline na drugi strani.  V tem prekrasnem okolju, so otroci uživali v morju, se sprehajali po polotoku in med večerno prireditvijo Divji zahod iskali skriti Vinetujev zaklad.  Po premaganih mnogih ovirah so ga na koncu le našli, kje drugje, kot med skulpturami Forme Vive.

Kadar je bilo vreme bolj primerno za sprehode kot za sončenje na plaži, so se odpravili na soline ali pa v vrt kaktusov

Višarje in Kamniti lovec iz Doline mrzle vode

Posted by Matej in izletItalijahribi

Bliža se 3. avgust, ko je praznik treh narodov (slovenskega, italijanskega in avstrijskega) v romarskem središču svete Višarje. Običajno se gre do tja z gondolo iz Žabnice, jaz pa bom opisal pot iz Doline mrzle vode.

Z avtomobilom se peljemo po gorenjski avtocesti, prečkamo slovensko-italijansko mejo, nato se peljemo proti Trbižu in zavijemo v smeri proti Rabeljskemu jezeru oziroma Predelu. Vendar ne gremo do jezero, ampak avto pustimo v kraju Mrzla voda (italijansko Riofreddo).

Pot od tam naprej ni označena najboljše, zato se orientiramo po karti. Vzpenjamo se po grebenu po gozdu. Sprva hodimo po kolovozu, nato pa se kolovoz zoži v pot.

2008

Statistični pogled na spletno stran kam.si

Posted by Urednik in ŠtajerskaSlovenijaPrimorskaPrekmurjenotranjskaKoroškakam.siGorenjskaDolenjska

Trenutno blogi na spletni strani predstavljajo zanemarljiv delež prometa, a ker se bo to v prihodnje spremenilo je prav, da si pogledamo kakšno je statistično stanje na "klasičnem" delu spletne strani.

Jul 25

Močilnik in Tehniški muzej

Posted by svarun in Slovenijaizvirizletgradbarje

Lani enkrat junija smo se odpravili raziskovat, od kod priteče Ljubljanica . Peljali smo se skozi Vrhniko in na koncu zavili lefo proti izviru Ljubljanice - Močilniku. Parkirali smo pod visokimi kostanji in se dvakrat sprehodili okrog samega izvira.

Otroka sta se skrivala v luknjah v skalah, saj je izvir zaprt z 20 metrov visokimi stenami. Zato je v času največje vročine tu vedno prijetno hladno.

Nato smo se odpravili še v Tehniški muzej v Bistri. Ogledali smo si nekaj filmov, ki prikazujejo delo včasih (podkovanje konja, predenje, ...), živali, avtomobile, tiskarski del, ...

Jul 24

Z vlakom na Jesenice

Posted by svarun in triglavStolSlovenijaJulijske Alpeizletgremo venGorenjska

Danes bom opisal prav lep izlet. Še posebej bo všeč družinam z majhnimi otroci. Predlagam, da greste z vlakom na Jesenice in nazaj.

Pogled na Triglav in JulijceNa spletni strani Slovenskih železnic si oglejte vozni red in izberite čas, ki vam najbolj ustreza.  Primer za to nedeljo: Ljubljana - odhod ob 12:55, ravno pravi čas za inedeljski izlet po kosilu.

Vmes bi se ustavili na naslednjih postajah: Medvode (12:10), Škofja Loka (13:18), Kranj (13:26), Podnart (13:38), Otoče (13:41), Globoko (13:44), Radovljica (13:49), Lesce -Bled (13:53), Žirovnica (13:58), Slovenski Javornik (14:03) in končna postaja Jesenice , kamor bi prispeli ob 14:08.

Jul 24
2008

FAQ o blogu in nagradnem razpisu

Posted by Urednik in oblikovanjenasvetnagradakam.siblog

V tokratnem zapisu bom objavil odgovore na nekaj vprašanj, ki se neprestano ponavljao, nanašajo pa se predvsem na dve temi: na vsebino bloga in na način ocenjevanja pri nagradnem razpisu. Že zdaj pa poudarjam, da je glavno, da se blog piše, drugače noben sistem ocenjevanja ne bo pomagal :)

Jul 23

Fiesa in Poletni teden zabave

Posted by svarun in SlovenijaPrimorskaklifizletfiesa

Slovenija je, kar se tiče možnosti za izlet ali dopust, neomejena zakladnica. Prav v vsakem delu naše domovine lahko najdemo prelep kotiček, v katetrem lahko uživamo.

Če smo včeraj plezali na visoko goro (Mojstrovka),   se  bomo danes odpravili na morje. Naš cilj je je Piran, oziroma Fiesa.  Tam namreč prav sedaj poteka Poletni teden zabave   za otroke, ki ga organizira DŠSS . 45 otrok uživa v domu Breženka, neposredno ob obali in tik nad dvema znanima jezeroma.

Poletni teden zabave, v ozadju Strunjanski klif Otroci so si že prvi večer ogledali Piran in njegove znamenitosti (Tartinijev trg in spomenik, cerkev Sv. Jurija, ...), sedaj pa vsak dan lahko na plaži opazujejo klif , ki se razprostira proti Strunjanu.

Jul 23

Gremo ven ali izlet

Posted by Urednik in optimizacijakam.siizletgremo ven

Debate o pomembnosti posameznih besednih zvez za iskalnike, v tem primeru "gremo ven" in "izlet " smo se na kratko dotaknili na pogovoru z urednikoma konkurenčnega portala, ki je začel svojo pot v istem času kot portal kam.si. Danes je razmerje seveda tako v naš prid, da o neki konkurenčnosti niti ne moremo govoriti.