Domov arrow Vsi blogi

0 ta teden
0 ta mesec

Kam.si blogi

Blogi uporabnikov spletne skupnosti portala Kam.si

Aug 08

Molička peč

Posted by Matej in Ojstrica

15. avgusta vsako leto je tradicionalno maša na Molički peči ob 12. uri.
Napovednik za ta dogodek je objavljen med dogodki .

Kot je opisano v napovedniku je možen dostopa iz Luč preko Podvežaka (2 ure zmerne hoje). Drug možen dostop je skozi Robanov kot.

Možen pa je dostop tudi iz gorenjske smeri iz Kamniške Bistrice preko planine Korošice. Tu pa je za ene 5 ur hoje v eno smer.

Aug 08

Škrlatica 2740m

Posted by Matej in ŠkrlaticaJulijske AlpeizlethribiGorenjska

1. avgusta vsako leto je obletnica ponovne postavitve križa na Škrlatici, letos je to potekalo že dvanajstič po  vrsti. Sledi opis letošnjega dogodka.

Kot se za resne hribe spodobi je potrebno biti ob 5. uri že v Vratih. V tem času je takrat še tema, zato si pomagamo s čelno svetilko. Pot na Škrlatico vodi od doma v  Vratih. Hitro se začnemo vzpenjati po gozdu, po 1 uri hoje pridemo v ruševje in se pod ostenjem Stenarja preko skalnih polic vzpeno do Bivaka IV. Letos je bil 1. avgust zelo vroč (napovedane temperature so bile do 32 stopinj v dolini), zato smo s sabo vzeli večje količine vode (od 2l naprej).

Na vrhu smo bili v 5.-ih urah, kar pomeni da smo hodili nekako srednje hitro. Na vrhu je bil krasen razgled, temperature so bile povsem  poletne za razliko od prejšnjega leta, ko je bilo okrog ničle.

Aug 07

Živalski vrt

Posted by svarun in SlovenijaLjubljanaizlethribi

zoo zivalski vrt bajta kozolec Ko smo se doma pred časom pogovarjali o željah otrok za izlet med počitnicami, je bil na prvem mestu vedno živalski vrt.  Zato smo se danes odpravili proti Ljubljani in s Celovške zavili desno proti Rožniku.

Živalski vrt se nahaja na južnem delu krajinskega parka Tivoli, Rožnik in Šišenski hrib .  Avto smo prakirali v senci, plačali vstopnino (odrasli 6 €, šolski otroci 4.5 € in predšolski 3.5 €) in že takoj na začetku nas je čakalo presenečenje. Otroci so dobili vsak svoj kartonček, na katerem je bilo 7 obrisov živali. Na poti skozi živalski vrt so iskali ustrezne štampiljke in na koncu so za izpolnjnen kartonček dobili lepo praktično nagrado - uro.

Aug 05

Graf spletne strani

Posted by Urednik in tagoptimizacijaoblikovanjebrskalnik

Med brskanjem po spletu sem naletel na zanimivo orodje - program, ki iz uporabljenih html tagov naredi lep graf. Najprej sem se sicer vprašal (tako kot verjetno večina) kaj naj bi to pomenilo, oz. ali ima sploh kakšen smisel, pa sem po ogledu primerov grafov za nekatere velike spletne strani opazil, da je graf izjemno zanimiv.

Aug 04
2008

Vogel v očeh ne smučarke :)

Posted by lidijap in triglavSlovenijanasvetizlethribigremo venGorenjskadogodek

Nov vikend je za nami in sama sem se spet potepala naokoli. Obiskala sem meni zelo priljubljeno Gorenjsko . Ko sem se peljala po novi cesti,  sem videla, da me že res dolgo ni bilo tam...predolgo. Izlet na katerokoli turistično lokacijo na gorenjskem  me je ponavadi spravil v dobro voljo in tudi tokrat ni bilo nič drugače.

Odpravila sem se na Vogel. Nisem smučarka in priznam, da sem bila tam prvič - zagotovo pa ne zadnjič... Pogled na Bohinjsko jezero in prelepe gore, med katerimi kraljuje Triglav, so me kar zaustavili na vrhu in skoraj sem pozabila, da me čaka še sestop. Po Žagarjevem grabnu sem se z družbo odpravila v dolino in presenetljivo, nismo po poti srečali niti enega planinca...  Za čisto ne-smučarko se mi sicer zdi proga zelo adrenalinska, a za potep pa prav prijetna...no če izvzamem bolečine v nogah, ki me opozarjajo na sobotni potep še danes... :)

Okoli Bohinja je seveda še veliko turističnih točk, vsekakor pa je prijetno tudi hlajenje v Bohinjskem jezeru...

Aug 04

Izlet v Vintgar

Posted by svarun in vintgarslapradovnapokljukaJulijske AlpeizletGorenjska

vintgarVčeraj sem vam obljubil še nadaljevanje opisa našega nedeljskega izleta, ki smo ga začeli z nabiranjem gob in borovnic na Pokljuki (glej prvi del ).

Po spustu smo v Spodnjih Gorjah zavili desno, kot nas je usmeril smerokaz. Sledili smo tablam in kmalu prišli do parkirišča. Za ovinkom nas je čakala hišica, kjer so prodajali karte (odrasli 4 €, otroci 6-15 let 2 € in mlajši otroci 0.8 €, za ostale se ne spomnim).

Takoj ob začetku poti si lahko prebermo nekaj osnovnih infotmacij o soteski Vintgar. Soteska, po kateri teče reka Radovna leži med hriboma Hom in Boršt. Nastala je v zadnji medledeni dobi, ko je bohinjski ledenik zajezil odtok reke Save proti Bledu. Nastalo je jezero in voda je začela na najnižjem prehodu odtekati proti Savi Dolinki.

Aug 03

Izlet - Gremo na Pokljuko

Posted by svarun in SlovenijapokljukaJulijske AlpeizlethribiGorenjskagobe

Pokljuka Kranjska dolina Prejšnji teden smo si za izlet izbrali izvir Kamniške Bistrice . Čeprav smo našli takrat samo enega od stranskih izvirov, glavnega pa ne, smo se tokrat odpravili v drug konec Slovenije.

Odpeljali smo se skozi Bled , Gorje in Zatrnik do Pokljuke (in si prepevali znano AvsenikovoGremo na Pokljuko ).  Takoj na vrhu smo zavili desno po makadamu proti Kranjski dolini. Nekje sredi poti smo ob cesti pustili avto, se obuli v planinske čevlje in odšli v gozd oboroženi s košarami in lončki.

Pokljuka krava na cesti  Našli in nabrali smo nekaj lisičk, predvsem pa smo se nadihali svežega zraka. Jurčka nismo našli nobenega. Smo pa na našem standardnem mestu nabrali tudi nekaj borovnic in gozdnih jagod. Pred nadaljevanjem poti smo si še pripravili pravi piknik v travi.