Domov arrow Vsi blogi

0 ta teden
0 ta mesec

Kam.si blogi

svarun in njegova Slovenija...

Aug 24

Toča v Kamniku

Posted by svarun in SlovenijaKranjkamnikGorenjska

Včeraj je bila Slovenija spet pod udarom neurij. Kot, da jih letos še ni bilo dovolj. In spet je udarila tam, kjer je že nekajkrat, tudi letos. Pri nas v Kranju je k sreči padala samo drobna toča v velikosti frnikol, v Kamnik-u pa je bilo precej huje.

Aug 23

Kranj - sprehod skozi kanjon reke Kokre

Posted by svarun in SlovenijaKranjKokrakanjonGorenjskacerkev

Most čez Kokro

Kokra je ena od naših bolj hudourniških rek, ki izvira v Kravankah. Tik pred izlivom v reko Savo, ko teče skozi Kranj , si je v konglomeratno skalo vrezala ozko sotesko z zelo strmimi in 30 m visokimi stenami.
Kanjon reke Kokre smo včasih le opazovali z mostu, ki povezuje stari del mesta Kranja s Planino. V zadnjem času pa so uredili dostop do kanjona in naredili lepo krožno sprehajalno pot ob samem mestnem jedru.

Rože v kanjonu reke KokreTako smo nekaj dni nazaj parkirali avto ob stavbi MO Kranj, se sprehodili mimo Globusa skozi stari del Kranja do Pošte. Na levi strani mostu, nas tabla usmeri po stopnicah navzdol - Zavarovano območje narave - Kanjon Kokre. Iz mestnega vrveža se v nekaj minutah spustimo čisto do reke. Kakšen mir in tišina, sliši se le šumenje reke.

cerkev sv. JožefPot nas vodi preko lepega lesenega mostu , ki se naslanja na velike skale. Nadaljujemo ob levem bregu Kokre navzgor. Zgoraj vidimo na eni strani mesto, na drugi pa Huje. Ko pridemo do cerkvice sv. Jožefa se gozd odpre v travnik.
Nadaljujemo najprej pod mostom, nato pa čez most, kjer se pot nadaljuje še naprej ob reki do Jurjevega mlina v Pečeh, mi pa smo se po cesti povzpeli nazaj v mesto. Ven smo prišli ravno za Globusom. Potem pa le še na sladoled in domov.
Aug 22

Grad Kamen in sprehod po dolini Drage

Posted by svarun in gradGorenjska

Danes smo šli spet na izlet. Ker smo imeli zvečer srečanje v Radovljici , smo se odločili, da gremo po dolgem času spet pogledat grad Kamen (glej Grad Kamen - kjer murke cveto ).

Ker sem prejšnji dan opazil, da je baterija v fotoaparatu že precej na koncu, sem se odločil, da preizkusim še polnilec za baterije v avtu. Imam namreč tak fotoaparat,  pri katerem moraš vzeti baterijo ven in jo napolniti posebej. Krneki. Priključim torej polnilec na napetost, vstavim baterijo in se odpeljemo.

Ker je bila v Podtaboru že dolga kolona sem se na hitro odločil, da bomo šli tokrat preko Tržiča , pravzaprav preko Bistrice pri Tržiču in pod gorami skozi vasi. Pred gradom smo parkirali ob cesti, jaz pa vzamem baterijo in iščem fotoaparat. Pa ga ni bilo. Očitno sem ga pozabil doma. Pač danes ne bo fotografij. Škoda.

Aug 20

Izlet - Izvir Kamniške Bistrice

Posted by svarun in jezeroizvirhribigremo venGorenjska

Izlet izvir Kamniske Bistrice

Konec julija smo se na neko lepo nedeljo odpravili iskat izvir Kamniške Bistrice . O tem sem takrat že pisal in tudi povedal, da se bomo tja še vrnili, saj glavnega izvira nismo našli, ampak le enega od stranskih.

Tako smo se zadnji ponedeljek  (med tednom pa ja ne bo tam veliko ljudi) odpravili ponovno v Kamniški konec. Peljali smo se spet skozi Kamnik, pa Stahovico in Stranje in sledili smerokazom za Veliko planino .

Ko smo prispeli do Doma v Kamniški Bistrici, je bilo tam parkirišče popolnoma prazno. Najprej smo opazili tablo, ki nas je ob mostičku usmerjala proti izviru. Že takoj smo zagledali manjše jezerce, malo naprej pa še sam izvir, ko voda priteka izpod popolnoma z mahom obraslih kamnov. Pogled za bogove. Kaj bi hodili na tuje, ko pa imamo doma toliko lepih kotičkov.

Aug 16

Olimje - izlet

Posted by svarun in ŠtajerskaSlovenijaolimjeizlet

Včeraj je zvečer divjalo neurje,zato  smo imeli računalnik iz varnostnih razlogov ugasnjen. Predviden povzetek našega dvodnevnega izleta v Olimje je zato na vrsto prišel danes.

Kot sem vam povedal že v prejšnjih treh prispevkih, smo si prvi dan v Olimju ogledali: Deželo pravljic in domišljije - Koča pri čarovnici (popularno imenovano Čarovniška dežela), samostan, čokoladnico , jelenov greben in manjši zasebni živalski vrt.

Prespali smo v zasebnem apartmaju, zjutraj pa smo se po zajtrku odpravili še na zaključek našega izleta. Šli smo se kopat v termalni park Aqualuna .

Aug 14
2008

Olimje - jelenov greben in živalski vrt

Posted by svarun in ŠtajerskaSlovenijaolimjekam.siizlet

izlet olimje jelenov greben

Prejšnjo soboto smo si privoščili dvodnevni izlet v Olimje. V prešnjih dveh prispevkih sem že pisal o ogledu Koče pri čarovnici in  samostana in čokoladnice. Po tem nam je ostalo še kar nekaj časa.  Zato smo ga izkoristile za še dve dogodivščini, obe povezani z živalmi.

Najprej smo se zapeljali na Jelenov greben. To jo pravzaprav domačija, ki se ukvarja s kmečkim turizmom in leži le nekaj 100 m nad samostanom v Olimju. Tam se prosto sprehajajo številni jeleni, kar lahko vidite tudi na sliki. Parkirali smo pred vhodom na domačijo in se tistih 200 m do hiš sprehodili peš. Ob cesti so klopce, na katerih smo posedeli in opazovali čredo, ki se je pasla pod nami.V gostilni smo otrokom privoščili sladoled.

izlet olimje zivalski vrt

Druga stvar, ki smo si jo še ogledali, pa je majhen živalski vrt, ki ga ima na ogled neki kmet na poti nazaj proti Podčetrtku. Tako smo lahko videli veliko različnih vrst ptic (fazanov, gosi, kokošk, golobov,...), prašičjo družinico (ravno sedaj imajo malega prašička),  zajce, gosi, race (in male račke) in lame (očeta, mamo in malo lamo).

Aug 13

Olimje - samostan in čokoladnica

Posted by svarun in Štajerskaolimjekam.siizletcerkev

Včeraj sem vam opisal prvi del izleta v Olimje - ogled Koče pri čarovnici (Čarovniška dežela).  V nadaljevanju smo si ogledali samostan in cerkev Marijinega vnebovzetja. Sama cerkev je že precej nadrobno opisana med članki na strani kam.si - Olimski samostan - dediščina slovenske kulture, umetnosti in vernosti .

Pred samostanom je posajeno polno različnih zdravilnih rož in ob vsaki je tablica z njenim imenom. Zelo primerno za kratko učno pot za otroke. Poleg tega je v samostanu prodajalna z zdravilnimi zelišči. Glede na to, da "za vsako bolezen raste zdravilna rožca", kot je rekel Kosobrin iz Kekca, smo si tudi mi kupili nekaj za domačo lekarno - patrove kapljice

V samostanu je tudi ena najstarejših lekarn v Evropi, starejši naj bi bili samo tisti v Parizu in Dubrovniku.  Na sliki lahko vidite eno od fresk iz te lekarne - slika  Hipokrata.

Aug 12

Olimje - čarovniška dežela

Posted by svarun in ŠtajerskaSlovenijaolimjeizletCelje

V soboto smo se z otroci spet odpravili na izlet. Tokrat malo daljši, saj smo si vzeli dva dni. Odpravili smo se v jugovzhodni konec Slovenije, v Olimje .

Naša prva postaja je bila Čarovniška dežela, oziroma, kot se pravilno imenuje: Dežela pravljic in domišljije - Koča pri čarovnici.

Vožnja po avtoscesti je minila hitro. Mimo Ljubljane in Celja , kjer smo zavili desno proti Rogaški Slatini .  Še kakšne dobre pol ure vožnje do Podčetrtka in kmalu smo bili v Olimju. Tam smo samo sledili smerokazom in brez težav našli Kočo pri čarovnici.

Aug 08

Grad Kamen - kjer murke cveto

Posted by svarun in SlovenijaizletgradGorenjska

Kadarkoli nas pot zapelje kam proti Begunjam,  se z veseljem ustavimo še ob razvalinah, ki zapirajo pot v dolino Drage - grad Kamen .

grad kamen Grad je prvič omenjan že v 13. stoletju, natančneje leta 1263, lastnik pa je bil Henrik III. Ortenburški. Kasneje je bil še v posesti Celjskih grofov, pa potem Habsburžanov. Med njimi lastniki je bil tudi vitez Lambergar, o katerem poje ljudska o Pegamu in Lambergarju.

Ko že govorimo o pesmih, ne moremo mimo ene najlepših Avsenikovih viž Tam kjer murke cveto , ki prav tako omenja ta grad in dolino. Kako tudi ne bi, saj sta bila brata Vilko in Slavko Avsenik rojena v bližnjih Begunjah.

Aug 07

Živalski vrt

Posted by svarun in SlovenijaLjubljanaizlethribi

zoo zivalski vrt bajta kozolec Ko smo se doma pred časom pogovarjali o željah otrok za izlet med počitnicami, je bil na prvem mestu vedno živalski vrt.  Zato smo se danes odpravili proti Ljubljani in s Celovške zavili desno proti Rožniku.

Živalski vrt se nahaja na južnem delu krajinskega parka Tivoli, Rožnik in Šišenski hrib .  Avto smo prakirali v senci, plačali vstopnino (odrasli 6 €, šolski otroci 4.5 € in predšolski 3.5 €) in že takoj na začetku nas je čakalo presenečenje. Otroci so dobili vsak svoj kartonček, na katerem je bilo 7 obrisov živali. Na poti skozi živalski vrt so iskali ustrezne štampiljke in na koncu so za izpolnjnen kartonček dobili lepo praktično nagrado - uro.

acrobat pro for mac for sale full report cheap license photoshop cs6 extended student much indesign cs6 apple os