Domov arrow Vsi blogi arrow tagsarrow Gorenjska

0 ta teden
0 ta mesec

Kam.si blogi

Blogi uporabnikov spletne skupnosti portala Kam.si

Tag >> Gorenjska
Oct 13

Rovi pod starim Kranjem

Posted by svarun in KranjKokrakanjonjamaGorenjska

V septembru so v Kranju odprli za ogled rove pod starim mestnim jedrom.  Zgradili so jih v času druge svetovne vojne, da bi jih prebivalci lahko v primeru letalskih napadov uporabili za zaklonišča. Dela so začeli že pred vojno, večino izkopov pa so opravlileta 1944, ko so pričakovali zavezniške napade iz Italije.
Sep 09

Zdravstvena kolonija Pineta - Pinesta Novigrad

Posted by svarun in SlovenijamorjeKranjGorenjska

V poletnih mesecih veliko gorenjskih otrok letuje v zdravstveni koloniji v letovišču Pineta pri Novigradu , ki ga organizira Pinesta iz Kranja. Za mnoge otroke je to tudi edina možnost, da gredo na morje in da vsaj 14 dni brezskrbno uživajo na počitnicah.

Šolske kolonije so štiri in se začnejo na četrtek konec junija ali začetek julija, trajajo pa 14 dni, v njih pa letujejo otroci s cele Gorenjske. Letos se je 1. izmena začela 3. julija.

V 1. izmeni letujejo otroci, ki so doma v naslednjih krajih: Kranj , Šenčur, Preddvor, Cerklje, Škofja Loka , Železniki , Selca, Žiri , Gorenja vas , ...
V 2. izmeni: Kranj, Radovljica , Bled, Bohinj, Jesenice, Kranjska gora, Žirovnica
V 3. izmeni: Kranj, Radovljica, Bled,Bohinj, Tržič
V 4. izmeni: Kranj, Tržič, Škofja Loka

Otroci imajo v Pineti zelo razgiban dnevni red , ki je poln dnevnih aktivnosti in kopanja v morju, po večerji pa se zaključi z večerno prireditvijo .

Nekaj dnevnih aktivnosti: iskanje najmanjše školjke, bodypainting, skoki v vodo, mozaiki , izdelek iz školjk , izdelovanje risank , ...

Nekaj večernih programov: spoznavni večer, srčkov ples , igre brez meja, ples v maskah, orientacijski pohod, havajski večer,  Rebelde večer - RBD night, ...

Tako kot lani, pa smo tudi letos pripravili v 1. izmeni Razstavo likovni del , ki so jih otroci ustvarili na morju .

Sep 06

Stari Grad nad Kamnikom

Posted by svarun in SlovenijakamnikjezeroizletgradGorenjskacerkev

Stari Grad Kamnik ruševine "Človek obrača, Bog obrne" pravi stari rek. No, in nam se je zgodilo prav to. Namesto, da bi šli na kakšnega od načrtovanih izletov , smo se tokrat odpravili na Stari grad nad Kamnikom.

Z avtom smo se peljali v stari del Kamnika inpustili našega jeklenega konjička na parkirišču pred trgovino Spar na Usnjarski ulici. Pot nas je najprej vodila preko mostu čez Kamniško bistrico, katere izvir smo že našli nedavno, nato pa ob glavni cesti do table z zemljevidom. Od tu je tudi vodila markirana steza proti vrhu.

Pot je kar strma, vendar ves čas v hladni senci dreves. Od letošnjih neurij je vmes tudi precej podrti in ponekod se je potrebno tudi splaziti pod kakšnim deblom. Veliko je klopc in ker smo imeli s seboj manjše otroke, smo šli vsako "pozdravit" tako, da smo se za nekaj trenutkov usedli nanjo. Prava zabava za otroke.

Aug 29

Preddvor - sprehod okrog jezera Črnava

Posted by svarun in SlovenijaslapKranjjezeroizletgradGorenjskaavtocesta

Danes smo si privoščili krajši izlet v Preddvor. Točneje, šli smo na sprehod okrog jezera Črnava.

Preddvor Hotel Bor Grad Hrib jezero ČrnavaDostop: z avtoceste (izvoz Kranj -vzhod) proti Kranju do krožišča, kjer zavijete desno proti Britofu oziroma Jezerskem . Peljete se skozi vasi Britof, Milje, Visoko in Hotemaže, potem pa že prispete v Preddvor . Zavijete levo z glavne ceste, čez most in takoj desno v ozko ulico med hiše.  Potem pa samo naravnoct in na vrhu levo in že pridete na parkirišče.

Aug 27
2008

Napovednik izletov do konca poletja

Posted by svarun in SlovenijaJulijske AlpejezeroizletGorenjskaBled

Poletje se končuje, z njim pa se bodo počasi zaključili tudi naši izleti. Že čez nekaj dni se bo začela šola in potem ne bo več časa za kakšne popoldanske dogodivščine.  Vseeno pa bomo poskusili še izkoristiti zadnje proste dneve in morebitne lepe vikende v septembru.

V načrtu imamo še izlet do Kranjske Gore oziroma Martuljka, pogledat martuljške slapove, izlet na planino Preval in izlet na planino Dolga Njiva (vsaj nekje si bomo privoščili kislo mleko, žgance , ...).

Ker imamo letos spet prvošolčka , bomo za izlet izkoristili tudi ponedeljek, 1. septembra. Verjetno bomo kar ponovili varianto izpred dveh let. Po slovesnem sprejemu v šoli, bomo šli na "zdravo" prehrano v McDonalds, potem pa na sankanje na Stražo pri Bledu, če bo le lepo vreme. Tam smo bili že pred dvema letoma in smo se prav lepo zabavali in uživali v prelepem razgledu na blejsko jezero in Julijce v ozadju.

Aug 24

Toča v Kamniku

Posted by svarun in SlovenijaKranjkamnikGorenjska

Včeraj je bila Slovenija spet pod udarom neurij. Kot, da jih letos še ni bilo dovolj. In spet je udarila tam, kjer je že nekajkrat, tudi letos. Pri nas v Kranju je k sreči padala samo drobna toča v velikosti frnikol, v Kamnik-u pa je bilo precej huje.

Aug 23

Kranj - sprehod skozi kanjon reke Kokre

Posted by svarun in SlovenijaKranjKokrakanjonGorenjskacerkev

Most čez Kokro

Kokra je ena od naših bolj hudourniških rek, ki izvira v Kravankah. Tik pred izlivom v reko Savo, ko teče skozi Kranj , si je v konglomeratno skalo vrezala ozko sotesko z zelo strmimi in 30 m visokimi stenami.
Kanjon reke Kokre smo včasih le opazovali z mostu, ki povezuje stari del mesta Kranja s Planino. V zadnjem času pa so uredili dostop do kanjona in naredili lepo krožno sprehajalno pot ob samem mestnem jedru.

Rože v kanjonu reke KokreTako smo nekaj dni nazaj parkirali avto ob stavbi MO Kranj, se sprehodili mimo Globusa skozi stari del Kranja do Pošte. Na levi strani mostu, nas tabla usmeri po stopnicah navzdol - Zavarovano območje narave - Kanjon Kokre. Iz mestnega vrveža se v nekaj minutah spustimo čisto do reke. Kakšen mir in tišina, sliši se le šumenje reke.

cerkev sv. JožefPot nas vodi preko lepega lesenega mostu , ki se naslanja na velike skale. Nadaljujemo ob levem bregu Kokre navzgor. Zgoraj vidimo na eni strani mesto, na drugi pa Huje. Ko pridemo do cerkvice sv. Jožefa se gozd odpre v travnik.
Nadaljujemo najprej pod mostom, nato pa čez most, kjer se pot nadaljuje še naprej ob reki do Jurjevega mlina v Pečeh, mi pa smo se po cesti povzpeli nazaj v mesto. Ven smo prišli ravno za Globusom. Potem pa le še na sladoled in domov.
Aug 22

Grad Kamen in sprehod po dolini Drage

Posted by svarun in gradGorenjska

Danes smo šli spet na izlet. Ker smo imeli zvečer srečanje v Radovljici , smo se odločili, da gremo po dolgem času spet pogledat grad Kamen (glej Grad Kamen - kjer murke cveto ).

Ker sem prejšnji dan opazil, da je baterija v fotoaparatu že precej na koncu, sem se odločil, da preizkusim še polnilec za baterije v avtu. Imam namreč tak fotoaparat,  pri katerem moraš vzeti baterijo ven in jo napolniti posebej. Krneki. Priključim torej polnilec na napetost, vstavim baterijo in se odpeljemo.

Ker je bila v Podtaboru že dolga kolona sem se na hitro odločil, da bomo šli tokrat preko Tržiča , pravzaprav preko Bistrice pri Tržiču in pod gorami skozi vasi. Pred gradom smo parkirali ob cesti, jaz pa vzamem baterijo in iščem fotoaparat. Pa ga ni bilo. Očitno sem ga pozabil doma. Pač danes ne bo fotografij. Škoda.

Aug 20

Izlet - Izvir Kamniške Bistrice

Posted by svarun in jezeroizvirhribigremo venGorenjska

Izlet izvir Kamniske Bistrice

Konec julija smo se na neko lepo nedeljo odpravili iskat izvir Kamniške Bistrice . O tem sem takrat že pisal in tudi povedal, da se bomo tja še vrnili, saj glavnega izvira nismo našli, ampak le enega od stranskih.

Tako smo se zadnji ponedeljek  (med tednom pa ja ne bo tam veliko ljudi) odpravili ponovno v Kamniški konec. Peljali smo se spet skozi Kamnik, pa Stahovico in Stranje in sledili smerokazom za Veliko planino .

Ko smo prispeli do Doma v Kamniški Bistrici, je bilo tam parkirišče popolnoma prazno. Najprej smo opazili tablo, ki nas je ob mostičku usmerjala proti izviru. Že takoj smo zagledali manjše jezerce, malo naprej pa še sam izvir, ko voda priteka izpod popolnoma z mahom obraslih kamnov. Pogled za bogove. Kaj bi hodili na tuje, ko pa imamo doma toliko lepih kotičkov.

Aug 19

Jezersko (906 m)

Posted by Rockos in SlovenijaslapGorenjskadogodek

Jutranji dež ni obetal najlepšega vremena, a z družino smo se vseeno pripravili, da odidemo na izlet na Jezersko. "Dež ima na jezerskem mlade", je po telefonu povedala prijateljica, ki se je potem vseeno pustila prepričati, da smo se skupaj odpravili skoraj do meje z Avstrijo.