Domov arrow Vsi blogi

0 ta teden
0 ta mesec

Kam.si blogi

Blogi uporabnikov spletne skupnosti portala Kam.si

Nov 08

Martinova nedelja

Posted by svarun in SlovenijaKranjizletdogodek

Jutri je Martinova nedelja ali Martinovo, god sv. Martina, škofa iz torusa, ki je umrl 11. novembra leta 397.  Pri nas je ta praznik predvsem povezan z vinom, saj naj bi na ta dan iz mošta nastalo vino.

"Svet Martin, iz mošta nardi vin'.  "

In kaj spada k martinovanju?  Predvsem je to slavnostno kosilo, na katerem ne sme manjkati pečena gos ali raca, mlinci in rdeče zelje. Zraven pa se seveda postreže mlado vino.

Nov 08

Grad Miramar

Posted by svetlana in Primorskamorjekam.siizletItalijagrad

Peljemo se po naši Primorski, mimo Sežane na italijansko stran. Skoraj tik za slovensko  mejo in nedaleč od Trsta, bi lahko rekli, je naš cilj pravljično lep grad Miramar. Mira mar, v španščini pomeni, pogled na morje.

In prav iz vsakega okna v gradu lahko vidiš morje. Naš vodič nam je povedal, da je v gradu eno okno s katerega pa se morja ne vidi, toda ne pove iz katerega. Ali je to res, ali je šala, ne vem.

Nov 07

Dvorec Betnava

Posted by svetlana in ŠtajerskaSlovenijaMariborizletgradavtocesta

Če se iz Ljubljane, po avtocesti, zapeljemo na Štajersko, se pred vstopom v Maribor, na levi strani odpre razgled na čudovit dvorec Betnava. Baročni dvorec Betnava, se prvič omenja leta 1319, kot sedež viteške družine Betnavskih. Današnja podoba dvorca je iz prve polovice 18. stoletja.

Mi smo si ogledali dvorec z viteško dvorano, poročno dvorano ter muzejsko stalno razstavo z naslovom: »Verska, socialna in kulturna dediščina mariborske nadškofije«. Na razstavi so prikazani predmeti iz osebnih zapuščin škofov, srednjeveški rokopisi, originalne listine in papeške bule.

Nov 07

Anica in grozovitež

Posted by svarun in Slovenijamnenje

Pravkar se je na prvem programu RTV Slovenija končala tretji kratki film iz otroške družinske nanizanke Anica izpode peresa Dese Muck.  Po Anica in materinski dan in Anica in Jakob je bila tokrat na sporedu Anica in grozovitež.

Anica in Mojca sta sestrici, ki pa se ves čas prepirata (podobnost z mojima hčerkama je zgolj naključna ;-)  ). Mlajša Anica bibila rada bolj enakopravna, starejša mojca pa ima svojo mlajšo sestrico za tečko, ki ves čas samo teži.

Zgodba se začne zapletati, ko gresta zvečer očka in mamica na koncert in prvič pustita hčerki sami doma.  Dekleti pa si namesto kakšenga lepega filma na TV ogledata grozljivko. Če dodamo še, da je zunaj grmelo in se bliskalo in da je v hišo pogledoval še sosed z baterijo (ki je sicer prišel samo pogledat, če je vse v redu) dobimo seveda dve prestrašeni punci, ki se skrivata in treseta vtemnem kotičku zaprte sobe.

Nov 05
2008

Anketi o blogih in galeriji

Posted by Urednik in statistikakam.sianketa

Z novim mesecem menjamo tudi anketo na spletni strani, rezultate prejšnje pa si lahko ogledate na strani z rezultati preteklih anket . Večina odgovorov na vprašanje "Kaj menite o blogih na spletni strani kam.si" se uvršča v skupino pozitivnih odgovorov - 31 odstotkov sodelujočih je potrdilo odgovor, da so blogi poživili spletno stran.

Nov 05

Kratka zgodovina Slovencev

Posted by svetlana in Slovenijarazstavamuzej

Kratka zgodovina Slovencev, je naslov stalne razstave Narodnega muzeja Slovenije v Ljubljani. Na kratko je prikazana zgodovina prostora, ki je v stoletjih postal domovina Slovencev. Razstava zajema čas od zgodnjega srednjega veka do današnjih dni in prikazuje dogajanja skozi predmete. V pomoč so tudi zemljevidi, fotografije in video pripomočki.

Najstarejša predmeta v zbirki, segata v 6. stoletje. To je lonec in pekač za peko zrnja.

Ker je ta spletna stran namenjena izletom pa tudi romanjem, je predmet na sliki še posebej zanimiv. In kaj to je?To je romarska čutara iz 15. stoletja, izdelana iz glina, da voda ostane hladna. Nosili so jo na glavi, ko so hodili na dolga romanja.

Nov 04

Izlet v Koper

Posted by svarun in PrimorskamorjeKoperizletcerkev

Zadnji konec tedna sem preživel v Mladinskem zdravilišču na Debelem rtiču . Ker smo imeli v petek in soboto popoldne veliko prostega časa, smo si kljub slabemu vremenu ogledali Koper (Capodistria) in Portorož.

V petek smo tako pripeljali v Koper in parkirali na parkirišču na trgu Brolo. Od tu je najkrajša pot to Titovega trga, ki je center Kopra. Tu se namreč nahaja Pretorska palača, zaščitni znak mesta Koper. Po obnovi v letu 2001 se sedaj v njen odvijajo predvsem kulturni, znanstveni in drugi dogodki in razstave, pa poroke in zasedanja občinskega sveta.

En del trga zapira mogočna Stolnica Marijinega Vnebovzetja s 54 m visokim zvonikom, oziroma nekdanjim mestnim stolpom. Tudi tokrat sta nam vreme in pozna ura  preprečila, da bi se povzpeli na vrh, kamor vodijo 204 stopnice, in občudovali v prelepem razgledu. Pa morda kdaj drugič.
Nov 03

3.teden – pregled dogajanja

Posted by Urednik in statistikanagradakam.siblog

Začnimo seveda spet s statističnimi podatki, ki so me včeraj spravili v več kot dobro voljo. Včeraj (2.11.2008) sta namreč padla kar dva rekorda pri obisku spletne strani kam.si. Najpomembnejši je seveda rekord po številu obiskov v enem dnevu - včeraj je spletna stran kam.si dosegla 1535 obiskov (1398 obiskovalcev) in s tem presegla prejšnji rekord 1445 obiskov (1303 obiskovalcev), ki je bil dosežen že davnega 14. avgusta 2007. Poleg tega je padel tudi rekord pri največjem številu obiskov v eni uri - med 9. in 10. uro si nas je ogledalo kar 178 uporabnikov!

Aktivnost sodelujočih je v tem tednu zelo padla, kar je tudi nekako razumljivo, saj so bili vmes prazniki, v katerih nas verjetno večina ni bila prav veliko časa za računalniki. Skupen zaslužek sodelujočih je padel na 26,8 evra, aktivnost pa je bila dokaj enakomerno razporejena po vseh štirih sklopih: forum , komentarji, blogi in galerija .

Dodajam še malce statistike blogov, ki dokazuje, da je zelo pomembno ne samo število blogov, marveč tudi njihova vsebina. Tako imamo največji blogerji na kam.si zelo različno povprečno število bralcev
(ime: št. blogov / št. vseh ogledov bloga/ št. ogledov na blog):

Nov 02

sl.wikipedia.org - predstavitev refererjev

Posted by Urednik in refereroptimizacijakam.siblog

Wikipedia je že skoraj od začetka delovanja spletne strani kam.si med našimi največjimi viri prometa. Wikipedia je zelo zanimiva stran, saj jo ureja na milijone (v Sloveniji na stotine) aktivnih sodelavcev. Praktično vsak lahko ureja katerokoli stran zato je še toliko bolj presenetljivo, kako kakovostne podatke vsebuje.

Nov 02
2008

Rimski lapidarij v sliki in besedi

Posted by svetlana in lapidarijkam.siDolenjska

Danes sem obiskala Narodni muzej Slovenije v Ljubljani in si ogledala Rimski lapidarij. Muzej hrani zbirko skoraj 200 kamnitih spomenikov z latinskimi napisi.  Spomeniki so večinoma iz Ljubljane (Emona), Trojan (Atrans) in iz Dolenjske.

Lapis je latinska beseda za kamen, lapidarij pa je prostor za hranjenje kamnitih spomenikov.

Narodni muzej Slovenije v Ljubljani, na Muzejski ulici 1, je v steklenem paviljonu ob muzeju uredil prikaz lapidarija.